Розвиток людини є безперервним процесом, який відбувається упродовж усього життя. Підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів повинно випереджувати темпи трансформації сучасної школи. Сучасний педагог має свідомо та критично ставитися до механізмів і закономірностей своєї діяльності, особливо до визначення власного рівня професійної компетентності на основі його самооцінювання.
Самооцінка є найбільш складним і багатогранним компонентом самосвідомості, що безпосередню впливає на регуляцію поведінки й діяльності людини та інтерпретується як автономна характеристика особи, її центральний компонент, що формується за активної участі самої особи і відображає своєрідність її внутрішнього світу.
Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності⇒https://forms.gle/9Zv9DegZApA7HAV27
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Питання 1⇒/anketa/1_pitannja.png
Питання 2⇒/anketa/2_pitannja.png
Питання 3⇒/anketa/3_pitannja.png
Питання4 ⇒/anketa/4_pitannja.png
Питання 5⇒/anketa/5_pitannja.png
Питання 6⇒/anketa/6_pitannja.png
Питання 7⇒/anketa/7_pitannja.png
Питання 8⇒/anketa/8_pitannja.png
Питання 9⇒/anketa/9_pitannja.png
Питання 10⇒/anketa/10_pitannja.png
Питання 11⇒/anketa/11_pitannja.png; /anketa/12_pitannja.png;
/anketa/13_pitannja.png;/anketa/14_pitannja.png;
/anketa/15_pitannja.png; /anketa/16_pitannja.png.
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Анкета для виявлення рівня готовності учня(8-10 класи) до самоосвітньої діяльності:⇒https://forms.gle/A2QUTnXDG3vV8SYZA
♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦ ♦
Питання 1⇒/anketa/1.png
Питання 2⇒/anketa/2.png
Питання 3⇒/anketa/3.png
Питання4 ⇒/anketa/4.png
Питання 5⇒/anketa/5.png
Питання 6⇒/anketa/6.png
Питання 7⇒/anketa/7.png