menu

Розвиток людини є безперервним процесом, який відбувається упродовж усього життя. Підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів повинно випереджувати темпи трансформації сучасної школи. Сучасний педагог має свідомо та критично ставитися до механізмів і закономірностей своєї діяльності, особливо до визначення власного рівня професійної компетентності на основі його самооцінювання.

Самооцінка є найбільш складним і багатогранним компонентом самосвідомості, що безпосередню впливає на регуляцію поведінки й діяльності людини та інтерпретується як автономна характеристика особи, її центральний компонент, що формується за активної участі самої особи і відображає своєрідність її внутрішнього світу.

Анкета для самооцінки вчителем своєї діяльності⇒https://forms.gle/9Zv9DegZApA7HAV27

♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦

Питання 1⇒/anketa/1_pitannja.png

Питання 2⇒/anketa/2_pitannja.png

Питання 3⇒/anketa/3_pitannja.png

Питання4 /anketa/4_pitannja.png

Питання 5⇒/anketa/5_pitannja.png

Питання 6⇒/anketa/6_pitannja.png

Питання 7⇒/anketa/7_pitannja.png

Питання 8⇒/anketa/8_pitannja.png

Питання 9⇒/anketa/9_pitannja.png

Питання 10⇒/anketa/10_pitannja.png

Питання 11⇒/anketa/11_pitannja.png/anketa/12_pitannja.png

/anketa/13_pitannja.png;/anketa/14_pitannja.png

/anketa/15_pitannja.png/anketa/16_pitannja.png.

♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦

Анкета для виявлення рівня готовності учня(8-10 класи) до самоосвітньої діяльності:⇒https://forms.gle/A2QUTnXDG3vV8SYZA

♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦    ♦

Питання 1⇒/anketa/1.png

Питання 2⇒/anketa/2.png

Питання 3⇒/anketa/3.png

Питання4 /anketa/4.png

Питання 5⇒/anketa/5.png

Питання 6⇒/anketa/6.png

Питання 7⇒/anketa/7.png